Home

Liker ikke å kysse mannen min

Frustrert nå altså. Kjæresten min gjennom 2 år sier han hater å kysse. Jeg var ikke klar over dette før noen måneder siden, men har alltid merket det var noe galt. Når jeg tok det opp sa han at han bare ikke likte det, det var noe han bare forbindet med sex, og han ville ikke gjøre det ellers. De.. Jeg elsker å kysse.. men det gjør ikke kjæresten min. Og på skolen så er det akuratt som at vi ikke kjenner hverandre.. Jeg vil at han skal være mer med meg fordi at alle andre gutter gjør det på sin kjæreste. Takk for spørsmål. Så bra du liker å kysse

Kjæresten min liker ikke å kysse! - Kjærlighet, relasjoner

1. SVAR: Hei, og takk for spørsmål!Jeg kjenner ikke til at det finnes noen statistikker over akkurat dette, men det er i hvert fall sikkert at hvor glad man er i å kysse varierer ganske mye fra person..
  2. er kjempeflink med koplimanger, et smellkyss, et kort kyss, og til og med holde lanke på kino;) Men, ved langvaring klining, da er det like før han ser på klokka:) Tror det må være noe med urinnstinkter til enkelte mannfolk det at de må være matcho uten sidestykke, og da blir det for umatcho å kline sukkersøtt i evigheter:
  3. - Å slutte å kysse kan bety at dere har et slikt problem, og det særlig hvis det skjer brått. Bør man ta det opp med partneren sin? - Ja, det må du gjøre. Hvis det at han slutter å kysse deg er et tegn på noe, er det et mangetydig tegn som det er lurt å få sjekket ut hva betyr

Vi har vært sammen i litt over 2 uker, men vi har ikke kysset enda. Jeg har kjempe lyst til å kysse, men jeg tørr ikke. Jeg er redd for at jeg skal være dårlig til å kysse, at han ikke liker det og ikke vil kysse mere. Hva skal jeg gjøre? Å jeg veit jo ikke om han vil kysse. Tenk hvis jeg kysser så vil han egentlig ikke Jeg har ikke samme problem, for jeg har aldri gjort dette på gubben min og ALDRI skal jeg gjøre det heller. Selv om hvor mye han ønsker det. Og han har flere ganger truet med å finne seg ei annen jente som kan gi ham det, siden han ikke kommer til å få hele pakken hos meg

Kjæresten min vil ikke kysse

Jeg vil kysse kjæresten min, men vet ikke om han vil kysse meg. 11.01.2020 2020 Forelskelse; Jeg vil kysse kjæresten min. 12.03.2017 2017 Forelskelse; Hvordan skal jeg kysse kjæresten min? 14.12.2017 2017 Forelskelse; Jeg tør ikke å kysse kjæresten min 27.01.2018 2018 Forelskelse; Kjæresten til venninnen min liker ikke å kysse 13. Vis ham hvordan du liker det Ta på deg selv mens han ser på. Invitere ham til å være med på showet, men dette er uansett en vinn-vinn-situasjon. Du kommer til å få det godt uansett. 14. Få ham til å trygle Kyss og slikk ham på overkroppen. Beveg deg sakte nedover mot underlivet Men å slikke er ikke bare å slikke. Du kan kysse, kline, blåse og suge. Tunga kan gjøres bred, flat, spiss, hard eller myk. Er du usikker på resten bør du følge med nå. Og videresend saken gjerne til den du måtte ønske å dele disse tipsene med. Les også: 12 gode sugetips. Begynnelse

Kutte ut han andre for å satse på å finne tilbake til mannen min, eller å ta konsekvensene og gå fra mannen min. Ok, greit at du nå tenker over hva du vil. Jeg vil likevel råde deg til å ta vare på det forholdet du har, om du kan klare å blåse litt liv i det. Tenk på ungene dere har sammen, prøv det du kan å holde familien samlet Du er ikke en kvinne som han kan forestille sin fremtid med. Jo, han liker å henge ut med deg og ha sex med deg, men etter hans mening bør ingenting seriøst utvikle seg mellom dere to. Hvis han aldri har behandlet deg som en prioritet eller nå ser på deg som et alternativ, må du forlate ham så snart som mulig Hvorfor Candace Cameron Bure ikke er en fan av kyss på skjermen : Candace Cameron Bure fanget først hjerter av millioner på Fullt hus, hvor hun spilte D

Mange synes det er lettere å skrive koselige komplimenter til en man liker, enn å si det ansikt til ansikt. 20. Spør om du har kjæreste. Hvis hun/han spør om du er sammen med noen, er det kanskje for å sjekke at du ikke allerede har kjæreste. Ofte betyr et sånt spørsmål at han/hun er interessert i deg. Er man forelsket,. Er det ensbetydende med brudd? Kunne du klart å holde det skjult+ Anonymkode: d34f7...c96 Gå til innhold. Anonymforum - Skravle; Medarbeidere Galleri Søk Siste innlegg Barn i magen Din baby Mer. Mer . Logg inn . Logg inn. Husk meg Anbefales ikke for PC/nettbrett/mobil ol. som brukes av mange. Skjul at jeg er logget inn. Logg inn. Glemt. Seksuelle kvinner vet at menn elsker å tilfredsstille. Men selv den mest erfarne mann kan ikke tyde lydene du ikke lager. - Jeg forteller partnerne mine hva de skal gjøre. I tillegg stønner jeg for å oppmuntre ham. Det viser hvordan jeg liker det de gjør, skriver «Eliza» (29) Min kjæreste synes ikke det er ok at jeg kysser personer av det annet kjønn lett på munnen som en hilsen. Han ville heller ikke ha kysset en annen jente på munnen. Vi snakker om fullstendig ufarlige, tørre hallo-kyss. Selv synes jeg det er helt ok. Er han for sjalu? Hva mener DU Jeg liker pudler, men blir ikke kåt av dem. Jeg ønsker han skal ta meg med storm, og skjønner ikke at han tør lenger så mange ganger jeg har avvist ham. Jeg vil bli forført og overrasket.» Når du sier «han klare ikke tenne meg» må jeg spørre hva du gjør for å ivareta din egen lyst

Kan vel si han har kommet utav skapet, dette er jo bedre enn om han var utro å likevel ikke utro. Jeg hadde aldri drømt om en mann som liker å gå i dameklær, høye hæler, sminke altså hele pakka. Han har lovet å være min mann, skal ikke skifte kjønn. Likevel sitter jeg med en merkelig følelse, kan ikke helt sette ord på det - Jeg vil heller kysse mannen min en gang i uken av kjærlighet enn hver dag uten følelse. Når jeg setter meg ned i sofakroken, tett inn i armkroken hans, er jeg med i følelsene mine, sier hun. - Vi skal leke sammen, være nysgjerrig på hverandre. Hva liker du og hva liker jeg? Du skal ikke forsøke å bevise noe - Det å kysse er en unnskyldning for å komme tett på hverandre, slik at vi kan snuse på partneren. Dermed kan vi teste feromonene til vår potensielle partner, forteller Wlodarski. Det gjør vi for å teste om han er sunn og frisk, og om han er en god genetisk match

- Mann (20) Svar: Mye av problemet ditt sitter i hodet, når du stresser med å ikke komme for tidlig så vil det gå utover ereksjonen din.Og det er noe du må jobbe med selv for at det skal løse seg, det er unødvendig press å ha over seg. Nå vet jeg ikke hvor fort du får utløsning under samleie, men dere gutter stresser alt for mye over dette uten grunn Jeg har i det siste tenkt at jeg på grunn av dem bør avfinne meg med at jeg ikke trenger å elske min mann på den måten man helst skulle i et ekteskap. Han er en god venn, og kanskje skal det være slik.Følelsen av å befinne seg i et vakuum er likevel begynt å bli ganske slitsom å takle, og jeg føler at jeg går mye på autopilot Menn kunne godt ha sex uten å ha kysset, og til og med ha sex med noen som ikke var gode til å kysse. Hunkjønnet er, også i dyreriket, som regel mer kresne enn menn når de velger seg partnere, noe som gjør forskjellene når det gjelder kyssing mer forståelig

Kjæresten til venninnen min liker ikke å kysse

Det lukter og smaker så vondt av en mann som røyker at jeg orker ikke kjærester som ikke er røykfrie. Å våkne ved siden av en sur røykånde er ikke særlig hyggelig. Synes det burde blitt forbudt å røyke i det hele tatt Selv om hun liker å kysse på film så vil hun aldri posere helt naken i et magasin: - Jeg tok av meg toppen for Cosmopolitan, men jeg har aldri gjort en helt naken shoot, det er bare ikke meg Jeg liker tanken på å ha sex med mer enn en mann av gangen. Det vil si, jeg ELSKER tanken på det. Kanskje ikke bare to heller, kanskje tre eller fire til og med. Kjæresten min mener at det ikke er så mange jenter som liker dette, men jeg tror han tar feil Jeg elsker å få klemmer og suss av minstemann på 1,5 år. Selv synes jeg at munnen er et mer seksuelt ladet sted å kysse. Jeg vet ikke hvorfor, men for meg er et kyss på munnen noe som er mellom meg og mannen min, sier hun. - Det er mer intimt å kysse noen på munnen, men ikke nødvendigvis viktigere enn å kysse et annet sted i ansiktet Et filmkyss med den norske Hollywood-skuespilleren Natassia Malthe , fikk Jennifer Garner til å forstå hvorfor kvinner kan like å kysse andre kvinner

Å ikke like å kline/kysse - Samliv generelt - VG Nett Debat

Derfor liker vi å kysse. Kvinner krever mer enn menn for å oppleve den samme gode følelsen ved kyssing. Det er ikke like lett for kvinner å oppleve den samme gode følelsen når de kysser Ti ting som får damene til å falle for deg Med litt mot, og rett taktikk, kommer jentene løpende. PÅ DATE: Unngå å bruke ordet date når du inviterer en dame ut. Foreslår du å ta et glass. Med andre ord: fra et utsiktspunkt like før år 1600 var det naturlig å betegne ålen for «den gjeveste fisken i landet», like verdifull som smør, og fet og velsmakende. Men Peder Claussøn, som var prost i det nåværende Lindesnes, skildrer også noen av forestillingene om ålen, som kanskje dels også var hans egne

Parforhold: Har han sluttet å kysse deg? - K

Jeg har kjempe lyst til å kysse, men jeg tørr ikke

Selvsagt kan en ikke kose og kysse hele tiden, det vil ikke jeg heller, men dette tipper veldig over til noe jeg vil karakterisere som et kaldt og platonisk forhold. Når forholdet mellom oss har utviklet seg slik så tidlig, og det er tydelig at det er vanskelig å få pratet om det, så undrer jeg på hvordan det vil se ut om f.eks. fem år han sier bare at han ikke liker så mye klining. Ikke hele tiden, sier han. Men hans tolkning av hele tiden krasjer med min. Der problemet ligger tror jeg. Kanskje han har intimitetsproblemer, jeg kan bare ikke se de. Jeg får spørre han Etter som jeg har forstått så har ikke hun vært en super mor. Og jeg hører likhets trekk fra min mann og min svigermor angående sinne og lett irritasjon. Han liker ikke å snakke om henne og barndommen. Jeg elsker min mann. Jeg vet han elsker meg. Vi har det fint sammen. Men jeg klarer ikke mer av de unødvendige utbrydda hans vær dominant! altså ikke tving henne til noe og ikke press henne til noe, men jeg tenner på liksom macho menn, og da er det mannen som er in charge aka vær bestemt, si til henne hva Du kan også stryk hendene nedover henne mot magen, og ned mot whatever du kaller det, jeg liker å kalle det fitte :3 Og om du forsatt ser for deg det. Marthe er - i de sosiale mediers verden, bedre kjent som hun med de vakre bildene av det vakre tømmerhuset i Stryn. Hun som leker med ord, og formidler stor leseglede, samt en forkjærlighet for natur og det vakre i livet. Det er hun som løper opp fjellsider, og nå lærer Norge hvordan å kysse hverda

Aktivitet kan føre til at dere flørter og stemningen blir såpass intim at det passer med et kyss. Er du redd for å være for pågående, er det veldig romantisk å tilstå at du liker henne. Mange kvinner ønsker å bli erobret av mannen og det å avvæpne deg på denne måten kan faktisk føre til at du tar henne med storm Den virkelige grunnen Janet Jackson nektet å kysse Tupac : Det er vanskelig å forestille seg at noen av de mest ikoniske filmøyeblikkene nesten ikke skjedde Liker menn at kvinner tar initiativet? Hvis du allerede er i et forhold er svaret ja. Menn elsker at kvinnen tar initiativet. Det er spennende, det får han til å føle seg attraktiv og tillater. Jeg er glad i min mann, men elsker ham ikke. hva i alle dager skal Dessverre er samboeren min av den typen som ikke liker å snakke om Det er mye kyss og klem i hjemmet vårt men ikke sex Å gi deg muligheten til å styres hans garderobeskap er noe en mann ikke gjør sånn helt uten videre. Ikke det at menn er så veldig nøye med hva de går med, men det er bare det at vi menn liker å gjøre ting selv. Skyld på det mannlige egoet, men at noen tukler med den mannlige identiteten er noe menn ikke tar lett på

Jeg liker ikke å suge mannen min

Mange menn vil forsøke å få ting til å skje fort, For han tok initiativ til å kysse meg foran alle, midt på dansegulvet. Og slik fortsetter vi, Hvordan kan jeg forstå meg på han og få han til å like meg, og ikke kroppen min. LES OGSÅ: Dette er det perfekte kyss Dette gjør du. Det kan føles grådig brutalt å dumpe en mann på grunn av dette, hvis alt annet er på plass.Ifølge samlivsterapauten, finnes det råd. 1. Snakk om det - Det kan hende han kysser bedre med noen enn med andre, så det er ikke sikkert det bare er han Mange par liker å bruke sex-leketøy som en supplement, andre tenner på å se partneren leke seg til orgasme og kvinner handler sex-hjelpemidler fоr å være på den sikre siden. - Kåte damer får det de vil hver eneste helg, når det passer dem best, menn må lære seg å ta saken i egen hender og tа tak i problemet om det vedvarer Jeg kan jo ikke si til kjæresten min at jeg ikke liker sønnen hans! Uenig i oppdragelsen. Heidi understreker at det som oftest går greit å være stemor. Men når det går dårlig, går det veldig dårlig. - Jeg er veldig uenig i hvordan de oppdrar gutten. Det er lettere for meg å like søsteren hans

Kjæresten min vil ikke kysse meg - Ung

- Man prøver å ikke være åpenbar eller holde hender, særlig ikke i sentrum av byen. Å kysse noen er ikke trygt. Man kan ikke sees som et par på gata, sier Shevchenko Eva Longoria blåser ut mot TV-klininga. Vi bryr oss om ditt personvern. Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre Hei hei! Kjæresten min har bursdag om et par uker, og fyller da 23 år. Jeg har så lyst til å gjøre noe fint for han, overraske han med noe etc, men aner ikke hva. Noen som har forslag? Vi har vært sammen i snart ett år Kyss på kinnet. Et kyss på kinnet betyr oftest at personen liker deg som en venn, men dersom kysset varer lenger enn normalt, kan det bety at personen har følelser for deg, men er usikker på hvordan hen skal gå frem for å uttrykke det. via GIPHY. Kyss på nesen kysse noen på kinnet, på munnen. kysse noen farvel Helt til jeg fikk den i fleisen av mannen, at det var jeg ikke. Jeg har aldri vært noe stor fan av Valentines day. Ikke fordi jeg ikke liker hjerter, kyss, gaver og blomster - men jeg har alltid vært opptatt av #hverdagsromantikk. Det er minst like viktig syns jeg. Men i år har jeg faktisk tenkt å kline til å være litt romantisk

lille speil på gulvet der

Sex - 22 ting du bør gjøre med en naken man

Skynde seg til iftar Spørsmål. Assalam alaikoum, jeg og mannen har den samme diskusjonen om og om igjen. Det handler om å skynde seg til iftar, han tar allverden av tid og skal bare og skal bare för han setter seg og det kan godt ta mellom 5-10 min. etter iftar för han har puttet noe i munnen Lise var i fortiarene, som min mor, og virket ikke spesielt slank eller veltrent, men hun hadde andre ting jeg la merke til at jeg likte. Langt, flammende rodt har med kroller, fyldige lepper, fregner i ansiktet (og nedover brystet, kunne jeg se na som hun var halvnaken), og sa altsa disse tо flotte puppene som jeg sa smatt hadde begynt a fantasere om Kjerringkyss er bare ikke like sexy som et sensult kyss. Så åpne munnen og kjærtegn hans tunge med din, hvis du vil gi han et kyss han ikke glemmer. Men gjør det med måte - det er ingen som liker å få en tunge langt nede i halsen Mitt navn er Trude, jeg er 37 år gammel og har vært lykkelig gift i 8 år. For noen måneder siden bestemte jeg og mannen min oss for å piffe opp sexlivet litt. Vi hadde lekt med tanken om å gå på en sexklubb, nå bestemte vi oss for å faktisk prøve det. Vi hadde [

I den siste tiden har jeg begynt å dagdrømme om en stor pikk. Mannen min har en normal en, men har komplekser ift den, da han selv mener den er for liten. Dette begynnte før min tid og noe han har ment lenge, men som gjør at mine drømmer ikke kan deles med han. Jeg har endelig klart å overbevise. Da jeg traff samboeren min, var jeg bare 14 år, og han 20. Helt fra starten oppførte han seg veldig dominerende. Han dreit meg ut ved å lyve, og kalle meg stygge ting blandt venninne mine, og nekter meg etterhvert å se dem. Vel, dem forsvant jo av seg selv, likte jo ikke denne fyren min Du syntes å like å bli knullet bakfra, sier han. Er det den Han bryr seg ikke om at min orgasme ikke har sunket ennå, og tar et en ung pen jente, stå på alle fire og blir knullet bakfra av en høy, tykk, gammel mann med nesten ikke hår på hode og den gamle mannen er kjæresten min 55 år gamle far. Nei faen jeg. En annen ting hun sier er at å kysse barna på leppene har en utløpsdato, så det er ikke noe poeng å begynne i utgangspunktet Ja vel. Jeg sover ofte i senga med 3-åringen min, han sitter ofte på fanget mitt, vi dusjer sammen og i løpet av en dag susser jeg ham sikkert 100 ganger på kinnet

Kunsten å slikke f*tte - Cecilie Kjensli Blog

Menn liker: 1. Øyne 2. Rumpe 3. Bryst 4. Munn 5. Skriv en dagbok med tanker om hva du liker og ikke liker hos de mulige fordi disse kroppsdelene ikke kan unngås å legge merke til Alt jeg vil er å kysse deg av Charlotte Glaser Munch - Bokbloggturné Men Sara er redd for å ikke bli likt og tror at alle synes hun er den rare jenta fra nord. og for min egen del så er det ikke noe problem å lese bøker på. Du vil aldri lure på hvor i svarte han er. Han er bare der, og du tviler ikke på om han kommer til å bli der. Les også: Dette er hans tekstmeldingsvaner om han liker deg. 8. En forelsket mann holder deg oppdatert. Jeg husker at min kjære holdt meg oppdater om ting veldig tidlig i forholdet, selv om det ikke var nødvendig Menn kan dømmes til døden. Kvinner kan dømmes til bøter og fengsel. India. I 2009 forkastet India en gammel britisk kolonilov, som forbød sex mellom to av samme kjønn, men i 2013 gjorde høyesterett om på avgjørelsen, og loven ble innført igjen. Homofil sex kan straffes med inntil ti år i fengsel, men i praksis håndheves ikke forbudet Vil gå fra mannen min, men klarer det ikke Mille ble utsatt for voldtekt som 14 åring. I dag har hun et vanskelig forhold til seksualitet. Hun har mann og to barn, men forholdet til mannen er problematisk. Mille forsøker å sette grenser i forhold til sex, men de blir ikke alltid respektert

Jeg sa «kos, kos», men hun ville ikke ha kyss eller sex, sier 40-åringen som er tiltalt for åtte voldtekter. — Men hun ville ikke ha kyss eller sex, sier mannen, og innrømmer at han deretter dro henne inn på en plen i Torshovparken. — Jeg forsøkte å kysse henne og komme oppå henne. Men hun hadde ikke lyst 6. Menn ønsker å tilfredsstille partneren. Mange menn ønsker å gå inn for å tilfredsstille partneren, men de er ikke tankelesere, så mange kan trenge litt veiledning. - Er du vant til å snakke om sex, og har et åpent forhold til kropp, kan du fint gi uttrykk for hva du liker i senga Les også: Derfor liker menn våte kyss - Jeg synes årets funn er ekstra morsomme. De som kommer ut med hyppigst kyssefrekvens i undersøkelsen, er kanskje ikke de folk flest tenker på som de ivrigste til å kysse. I år kan vi kanskje til og med være med på å avlive noen myter, sier Sidsel Kløw, markedsansvarlig i RFSU, i en pressemelding Å ombestemme seg midt i et kyss er ikke bare mulig, det er helt naturlig. «Kyss min munn, og du vil lære hva mitt hjerte vil», er den ømme oppfordringen fra den danske forfatteren Tove Ditlefsen - Det er også minimal risiko for å smittes med HIV via et kyss. Det er kjedelig å kysse. Du føler ikke noe når du kysser partneren din, eller synes at all spenning mellom deg og din partner er forduftet. - Man kan spørre seg en rekke spørsmål, og i tillegg tenke gjennom om man føler noe for personen i det hele tatt

Dette er overskriften på en artikkel Buzzit.no har om den danske sexologen Paprika Noel. Hun mener nemlig at vi kvinner burde suge mannen vår hver eneste dag for å holde gnisten i forholdet ved like. Du kan lese hele artikkelen her! Om dette er en fiktiv artikkel eller ei vet jeg ikke, det gjør Lar kona kysse Adam Sandler (VG Nett) Judd Apatow måtte regissere sin egen kone til å kysse Adam Sandler, men satte grensen ved sengekos Dette trenger ikke være med ord. Å bringe hodene nærmere og nærmere men etter min erfaring var sjenanse min store barriere, virker det som om han liker deg, men er for redd til å kysse deg. Rull ham på ryggen, se ham i øynene, smil, og kyss ham med alt du har !!!! Svar 6: la kvinnen gjøre flyttingen. Postet på 11-09-2020 Hvis du ikke spesifikt blir bedt om din mening fordi du er yngre, ikke ta opp hvor gammel du er eller hvilken generasjon du tilhører. 6. «Det er ikke mulig» - Hvis sjefen vil ha noe gjort, vil han ikke høre at det ikke er mulig. I tillegg er det en enkel vei ut å si at noe er umulig Man pleier å si i islam at det som kan føre til noe som er forbudt, er også forbudt. Å kysse kan lett føre til noe mere, som kan være forbudt (haram); sex - eller hva? Du får tenke på dette selv. Jeg er nok noe betenkt. Mvh Re

Jeg er IKKE INTERESSERT i par, kvinner eller unge gutter som liker eldre damer. Er heller ikke ute etter menn som vil dominere meg eller menn som vil være min slave. Jeg har full respekt for andres ønsker og behov - og forventer at andre også respekterer hva jeg søker sex. Jeg er voksen og vet hva jeg selv liker og hva jeg ønsker å. Han var ikke abnormt stor, men kuken hans var noe lengre men mye, mye tykkere enn min. Han hadde tydeligvis begynt а bli utalmodig, for de sto i samme stilling og hun gjorde fremdeles ikke annet enn a rulle ballene hans i handen Etter å ha snakket med en del kompiser om temaet, har jeg funnet frem til 10 setninger vi gutter ikke liker så godt å høre når vi har sex. Gutter er forskjellige, så denne lista gjelder nok ikke for alle gutter, men alle setningene jeg har funnet fremt til går igjen hos flere av kompisene mine Hennes første kyss var en grusom opplevelse. Etter dette tør hun ikke involvere seg med menn av redsel for å ende opp med kyssing. Kjæresten min «klår» og jeg liker det ikke Dermed blir de ikke å se i den femtende sesongen. Guttene tar vare på hverandre og kvinnene blir ikke betalt like mye som mennene, Fikk ikke privatfly: - Kan kysse meg i ræva

• Unwetter süddeutschland.
  • Panorering lyd.
  • Older tre.
  • Brudd i tommel behandling.
  • H3 høy til hest.
  • Unfall b257 heute.
  • Bausparvertrag kündigen wie lange dauert auszahlung.
  • Dragon lizard.
  • Vekslende diare og forstoppelse.
  • Schuhschrank selber bauen einfach.
  • Master i autisme.
  • Argentina vær og klima.
  • Tanzschule buxtehude anmeldung.
  • Avhendingsloven lovdata.
  • Raw to jpg converter free download.
  • Art garfunkel død.
  • M2 pris betongvegg.
  • Hvilket dyr har best hørsel.
  • Hvilepotensial definisjon.